Marknad och kommunikation
Marknad- och kommunikationsavdelningen har ett brett ansvar inom områden som intern och extern kommunikation, analyser, CRM och publika event. Även arbete med Public Affairs och PR samt varumärke och grafisk profil ingår i avdelningens uppgifter.
Avdelningen har en stöttande och konsultativ roll gentemot våra travbanor och de andra avdelningarna på Svensk Travsport i såväl marknads- som kommunikationsfrågor. Avdelningen leder också hållbarhetsarbetet inom Svensk Travsport.
Om Svensk Travsport
Svensk Travsport är huvudorganisation för travsporten i Sverige och vår uppgift är att leda, organisera och utveckla travsporten samtidigt som vi fungerar som ett serviceorgan för landets travsportsintressenter. Vi arbetar nära såväl travsällskap och basorganisationer som våra aktiva i form av exempelvis tränare, kuskar och ryttare, hästägare och uppfödare runt om i landet.
Jobbar du redan på Svensk Travsport?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.